Pro Extender - Shafi Malaysia

Shafi Malaysia

Kesihatan & Kecantikan

test banner

Terbaru

Post Top Ad

Harga Promo, SMS/Whatsapp ke 016-9054888.

06 Februari 2008

Pro Extender

KOD PRODUK: TS08
HARGA PASARAN: RM200.00
HARGA DISKAUN: RM80.00
POS RM7 UNTUK SELURUH MALAYSIA. POS PERCUMA UTK RM150 KE ATAS.

Pro Extender mudah digunakan, tidak menyakitkan dan boleh digunakan pada bila-bila masa. Pro Extender memanjangkan zakar dan juga membesarkan zakar.

Dengan memberikan daya tarikkan secara tetap pada zakar, sel-sel dibahagian zakar akan terbahagi dan berganda, dan seterusnya menambah bilangan tisu zakar. Pembesaran zakar secara kekal akan berlaku baik dari kepanjangan mahupun kelebaran hasil pemakaian Pro Extender.

Pro Extender merupakan kaedah yang selamat dan berkesan untuk memanjangkan dan membesarkan zakar. Kaedah penarikkan telah lama diamalkan dibenua afrika dan asia sejak zaman berzaman. Ianya merupakan kaedah semula jadi untuk memanjangkan dan membesarkan zakar.

Pro Extender membantu membesarkan zakar sehingga ke tahap yang anda sendiri tidak akan sangka. Pro Extender boleh dipakai 24jam sehari jika anda mahu. Tiada sebarang kesan buruk pada zakar anda kerana alat boleh dilaras pada keselesaan anda.

Pro Extender juga mudah dipakai dan tiada siapa yang akan perasan anda memakainya. Alatnya kecil dan anda boleh pakai dalam seluar dan teruskan aktiviti anda seperti bekerja. Mudah bukan?

Fungsi Pro Extender

Pro Extender Terbukti:-

  • menambah kepanjangan zakar anda sebanyak 24% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • menambah kelebaran zakar anda sebanyak 19% secara purata. Ianya mungkin lebih bergantung pada individu.
  • meluruskan zakar anda jika zakar anda bengkok.
  • membantu anda memuaskan pasangan anda kerana zakar yang panjang mampu menyentuh makam wanita dengan lebih dalam.
  • membantu anda menjimatkan ribuan ringgit pada pembedahan zakar.

Cara Guna Pro Extender

Secara asasnya pro extender dipakai seperti gambar diatas. Tetapi bila anda membeli pro extender, anda akan mendapat kertas manual cara penggunaan pro extender.

Soalan Lazim Berkenaan Pro Extender

Berapakah umur yang sesuai?

Dari 18 tahun ke atas. Rawatan ini juga sesuai untuk golongan tua. Kajian menunjukkan lelaki yang berumur 60 dan 70 tahun juga menunjukkan kadar pertumbuhan ketara. Ini bermakna ia sesuai untuk setiap peringkat umur.

Adakah akan terdapat kesan sampingan?

Tidak, jika anda gunakan mengikut kaedah yang diberi, tiada sebarang risiko dan kesan sampingan akan berlaku.

Adakah alat ini mengakibatkan mati pucuk atau lemah tenaga batin?

Tidak, zakar akan menegang dalam keadaan normal tanpa sebarang masalah.

Adakah pembesaran berlaku ketika tegang atau ketika zakar lembik?

Ya, pembesaran akan berlaku ketika zakar dalam kedua-dua keadaan tersebut.

Bolehkah ia merawat zakar bengkok?

Ya. Dalam kadar masa 6 hingga 7 bulan rawatan, ia dapat membetulkan 70% dari kadar bengkok tersebut. Kesan dapat dilihat dengan mata kasar.

Adakah kesan-kesan ini bersifat kekal?

Ya, ini kerana tisu zakar yang telah bertambah.

Adakah memanjangkan zakar membuat zakar jadi kurus?

Tidak, pembesaran adalah bersifat sekata. Ia menjadikan zakar memanjang dan membesar sekaligus.

Sakit atau tidak?

Tidak, ia produk dicipta khusus untuk keselesaan. Untuk permulaan anda akan rasa tidak selesa, lama kelamaan perasaan tersebut akan hilang.

Saya ada kanser prostat bolehkah saya menggunakan rawatan ini?

Tidak, peralatan ini tidak sesuai untuk pesakit prostat.

Bolehkah saya menanggalkan peralatan jika saya hendak kencing?

Ya, sudah tentu, selesai sahaja, pasang balik peralatan.

Boleh saya guna pada waktu tidur?

Tidak. Kami tidak mengsyorkan anda memakai Pro Extender waktu tidur, sebab kebiasaannya zakar akan menegang secara spontan ketika tidur. Lagipun ketika tidur kita bergerak tanpa disedari ini akan membuat zakar kita melecet.

Apa akan jadi jika tiba-tiba zakar saya tegang ketika memakai alat ini?

Tiada apa akan berlaku. Alat ini akan berubah secara automatik.

Bolehkah saya memakai seluar jean atau pakaian yang ketat ketika menggunakan alat ini?

Anda boleh pakai jean, tetapi jika terlalu ketat anda buatlah andaian anda sendiri, janji selesa.

Jika saya pada kebiasaannya duduk untuk jangka waktu yang lama, bolehkah saya guna peralatan ini?

Ya, tapi disyorkan anda berdiri untuk seketika agar perjalanan darah anda sempurna.

Bolehkah peralatan ini dibasuh? Adakah ia akan berkarat?

Adalah disyorkan anda membasuh peralatan seminggu sekali. Ia tidak akan berkarat.

Perlukah saya letak minyak atau pelincir?

Tidak perlu.

Perlukah saya berjumpa pakar urologi sebelum memulakan rawatan?

Tidak perlu, hanya bagi mereka yang benar-benar perlu mendapatkan pengesahan doktor.

Berapa lama perlu saya memakai perlatan ini dalam sehari?

Peralatan ini harus diguna selama 2-3 jam sehari. Bagaimanapun anda boleh mengubah masa yang bersesuaian dengan anda. Kami juga mencadangkan anda berehat sekurang-kurangnya 10 minit selepas 2 jam memakainya. Dan kemudian anda boleh teruskan memakai pro extender. Ingat, rehat 10 minit utk setiap 2 jam anda pakai pro extender.

Adakah sakit bila menggunakan Pro Extender?

Tidak, produk ini adalah alat biasa tanpa bateri dan penggunaan bebas dari sebarang rasa sakit. Pengguna akan mengalami rasa tidak selesa pada tahap awal penggunaan tapi akan hilang setelah 2 atau 3 hari memakai Pro Extender.

20 ulasan:

  1. Berapa lama ia akan membesarkan zakat

    shafi: sekurang-kurangnya ia ambil masa 6bulan pemakaian berterusan utk dapat kan hasil..

    BalasPadam
  2. nak tanya packaging tu ada privacy tak? ke kat bungkusan tertera nama produk? malu bro~ haha

    shafi: kami cuma letak kod produk je pada kertas poslaju... bungkusan dibungkus dengan plastik putih poslaju.. tak nampak isi dalam..

    BalasPadam
  3. Berapa banyak petambahan kepanjangan batang zakar?

    shafi: biasanya 1-2 inci bergantung pada individu..

    BalasPadam
  4. Sy berminat dgn pro extender TS08.. Adakakah stok masih ada dan adakah barang yg dibeli dibalut atau dihantar dgn kotak yg tidak berbalut.. terima kasih..

    shafi: stok ts08 masih ada.. barang akan di balut dengan plastik putih pos laju...tak nampak isi dalam..kat kertas poslaju kami tulis kod produk shaja..

    BalasPadam
  5. ad lg stok ni?

    shafi: stok masih ada lagi..

    BalasPadam
  6. saya sangat berminat dengan produk ni....dan saya ingin membeli sendiri produk ini di kedai...dimanakah kedai yang ada menjual produk ini.....

    shafi: stokis kami di shah alam, seksyen 15 kompleks otomobil.. kedai herba cinta.. boleh hubungi no kedai di 013 3546289 utk check stok ni ada atau tidak..

    BalasPadam
  7. kenapa harga jual lagi mahal daripada harga pasaran?

    shafi: tuan salah tengok kot.. harga pasaran kami rm180.00. harga jual rm134.95 + kos pos rm6..

    BalasPadam
  8. berapa lama baru boleh nampak perubahan ? 7 -8 bulan ke ?

    shafi: sekurang-kurangnya 6 bulan penggunaan berterusan mengikut panduan yang di syorkan boleh nampak perubahan..

    BalasPadam
  9. klu beli set ni dgn myk sensaoil..
    bpe total eh termasuk pos.??
    bpe bleh dpt brg.??

    shafi:
    pro extender kod ts08, rm134.95
    sensaoil kod mu08, rm 26.95
    total= rm161.90 free pos..
    biasanya order yang kami terima sebelum pkl 11 am akan di pos segera.. poslaju ambil masa 1-3 hari bekerja utk serahkan pesanan di semenanjung msia..

    BalasPadam
  10. pling sesuai pkai waktu bila ? awal pagi atau mlm?

    shafi: biasany malam..pagi pun ok..

    BalasPadam
  11. Salam,
    Product ni masih ex-stock buat masa ni..?

    shafi: pro extender habis stok ..yang ada vimax extender rm229.95..

    BalasPadam
  12. saya nak order sekali dgn sensa oil...
    adakah kedua-dua product ni masih Ada stock..?
    harga utk kedua-dua product ni...?

    shafi: pro extender habis stok ..yang ada vimax extender rm229.95..sensaoil rm26.95..

    BalasPadam
  13. masih ada stok ka?

    shafi: proextender habis stok..

    BalasPadam
  14. Stock ni msh ade lg x

    shafi: pro extender habis stok buat masa ni..

    BalasPadam
  15. ada stok tak saya nak order

    shafi: buat masa ni stok dah habis..

    BalasPadam
  16. kt area kL da agen jualan stok ni x?

    shafi: maaf, kami tak kenal agen di kl..

    BalasPadam
  17. kalau beli vimax extender free pos x? vimax extender dgn pro extender ni yg mna lg ok?

    shafi: vimax extender kalo beli free pos..rm229.95.. vimax extender lagi ok dari proextender..dia lebih berkualiti, tahan lasak, tahan lama..

    BalasPadam
  18. saya berminat nak beli produk ini..klu kat Penang kat mana saya blh beli?

    shafi: maaf kami tiada stokis di penang.. stok ni buat masa ni kehabisan stok..

    BalasPadam
  19. bile stock ade semula ye ??
    dan di mana lokasi stokis, jika dekat lebih mudah daripada pos...

    shafi: buat masa ni proextender tiada stok.. stokis kami di shah alam, seksyen 15, kompleks otomobil..kedai herbacinta.. stokis kamii pun habis stokk ni..

    BalasPadam
  20. produk pro extender tak ada stok lagi ke?

    BalasPadam

Post Bottom Ad

HARGA PROMO, SMS/WHATSAPP KE 016-9054888.